חזרתי בטעות לקשר עם בנאדם שאין לי כוח אליוו מה אני עושה??
ניתקתי ממנו קשר פעמיים והייתי צריכה אותו לאיזה שאלה ומשהו ומשם שוב התחלנו לדבר ואין לי כוחות לזה כי אני לא מתה עליו והוא ממש אובססיבי אליי אני לא אמרת ממנו קשר שוב כי הפעם אני התחלתי את זה בטעות