5 תשובות
תסנן ותנתק קשר לאט, היא נשמעת ממש דרמה קווין
תדבר איתה פנים מול פנים ותסביר לה בצורה ברורה מה אתה מרגיש. חשוב שתהיה רגיש אבל תסביר לה בשיא הכנות. היא רק תלמד ותתחזק מזה. אני בטוחה שזה יהיה לה קשה וכואב אבל לדעתי זה יותר פוגע אם תישאר איתה בקשר או אם תרשום לה הודעה.
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני יכול להגיד לה את זה בעדינות? אפשר כזה ניסוח תמציתי רק בשביל הרעיון?
איך אני יכול להגיד לה את זה בעדינות? אפשר כזה ניסוח תמציתי רק בשביל הרעיון?
אנונימי
כן. תגיד לה כל מיני תכונות טובות בהתחלה אבל אז תגיד את הדברים היותר קשים ושקשה לך עם זה מאוד.
למשל: את בן אדם מדהים והתחברתי אלייך מהר ואני שמח שיצא לי להכיר אותך אבל קשה לי לפעמים להתמודד עם ההתנהגות שלך ועם איך שאת מתמודדת עם דברים. לפעמים את מאוד מקצינה דברים ומאוד דרמטית וקשה לי להתמודד עם זה....
למשל: את בן אדם מדהים והתחברתי אלייך מהר ואני שמח שיצא לי להכיר אותך אבל קשה לי לפעמים להתמודד עם ההתנהגות שלך ועם איך שאת מתמודדת עם דברים. לפעמים את מאוד מקצינה דברים ומאוד דרמטית וקשה לי להתמודד עם זה....
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך אנונימית
תודה רבה לך אנונימית
אנונימי