5 תשובות
תשלחי הודעה ותמחקי ותרשמי וואי בטעות התכוונתי לשלוח למישהו אחר
אגב מלא זמן לא דיברנו איך אתה?
אגב מלא זמן לא דיברנו איך אתה?
אנונימית
^זה נורא שקוף
את רוצה לחזור לקשר עם מישהו למה שתעשי שזה יראה בטעות? זה סתם רעיל, תכתבי היי מה איתך מזמן לא דיברנו וזהו
שואל השאלה:
נכון^^ אני צריכה שזה יראה מקרי לגמריי
נכון^^ אני צריכה שזה יראה מקרי לגמריי
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא אני צריכה שזה יראה בטעות האגו שלי לא עומד בזה^^
לאלא אני צריכה שזה יראה בטעות האגו שלי לא עומד בזה^^
אנונימית
באותו הנושא: