6 תשובות
תתחילי לעשות את זה בשלבים
תראי לה\ו סימנים
אבל בלי לפגוע כמובן!
וכדאי גם לשבת לשיחה על זה זה לא קל אבל אני בטוחה שאת מסוגלת לעשות את זה
תעני יבש להודעות, ותקחי את הזמן להגיב לה.
אנונימי
תלוי מה רמת הקשר. בגדול זה פשוט לצנן את הקשר בהדרגה, אך יש מקרים שצריך פשוט לחתוך
שואל השאלה:
הבעיה שזה חברות רעילה ואם באמת אעשה את זה היא תעשה דרמה ותגרום לכיתה לשנוא אותי /: קרה משהו דומה לזה בעבר.
אנונימית
תראי גם לי היה חברות רעילה שנה שעברה
אני לא ממש שמתי לב לזה אבל היא שמה לב וניתקנו קשר והפכנו לידידות כאלו שמדברות בהיי שלום וזה..
תנסי לדבר איתה על זה שווה לך
להתרחק ממנה יהיה מצויין. בצעדים קטנים, כאלו שהיא לא תשים לב אליהם.
להתחיל לסנן קצת, להגיב יבש אבל עדיין לענות. ברגע שהיא מתחילה להתעצבן, תני לה להתעצבן. תגיבי בחזרה מה שאת חושבת שאת צריכה להגיד לה - שהיא תתמודד עם ההשלכות שהיא גרמה.
לאט לאט תרמזי לה שאת לא רוצה קשר, בזה שפשוט תתייחסי אליה וכמה שהיא תתעצבן ותעשה דרמה - תזכרי, זה בגלל שלא היו רואים אותה אז היא עושה הכל כדי שיראו אותה.
אז לא להאשים את עצמך זה חשוב, מאוד. את עושה משהו בשביל עצמך, לא בשבילה.
ותראי לה שאת חזקה - שאם היא מתמודדת איתך, היא לא צריכה להתחיל אפילו לנסות.

ולגבי החברים המשותפים, לא לפחד. אם הם באמת חברים אמיתיים שלך - הם יישארו איתך. הם לא ילכו ויעברו לצד שלה.
ככה גם תזהי אם הם חברים באמת אמיתיים או פשוט עם אינטרס, לפי ההתנהגות שלהם.
כשאת נפגשת איתם בבית ספר והיא גם שם, לא להתייחס לשום מילה שלה. רק להנות, להנות באמת. זה יראה לה כמה שלא אכפת לך כמה שהיא תנסה להרוס. ותזכרי, סוג הבנות האלה, ינסו להוריד אותך למטה כי להן קשה והן רוצות להרגיש יותר שלמות עם עצמן.

ודבר אחרון, את תפתחי דף חדש בכל מקרה. את תכירי אנשים אחרים חוץ ממנה ומהחבר'ה האחרים, תאמיני לי. וזה רק יעזור לך.