12 תשובות
לא רע הלוואי על כולם
אין רע
שואל השאלה:
יש רע
אנונימי
מה רע בשלווה נפשית במת?
שום דבר, אלא אם כן אותו אחד שונא להיות לבד קצת
יש טיפה אדישות אבל זה לא רע
הדבר היחידי זה החוסר רצון לגדול
אבל זה לא דבר רע
שזה משעמם רצח
שואל השאלה:
נויה
תסבירי למה אדישות
אנונימי
לא רע
אולי זה טיפה משעמם אבל מי שנמצא שם מן הסתם שזה לא משעמם אותו
יש טיפה אדישות כי חושבים שהכל בסדר ואין כל כך מה לדאוג
רק שתדע שזה לא רע
גם אני כזאת