8 תשובות
לא.
זה לא רע, זה היגיוני וריאלי וזאת המציאות לצערי
אנונימית
ממש לא רע
לדעתי אתה אפילו צודק, אבל מי שיתחיל את המלחמה אם נחיה בשלום זה יהיה הם.
הם תמיד יחפשו אותנו ואיפה לפגוע בנו (כמובן שאני לא מכלילה את כולם אבל תמיד יש את אלה שכן 3>>)
לדעתי אתה אפילו צודק, אבל מי שיתחיל את המלחמה אם נחיה בשלום זה יהיה הם.
הם תמיד יחפשו אותנו ואיפה לפגוע בנו (כמובן שאני לא מכלילה את כולם אבל תמיד יש את אלה שכן 3>>)
תחשוב מה שבאלך
לא
זה לא רע אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה
זה הרבה יותר הגיוני מרע
זה לא רע גם אני חושבת ככה
באותו הנושא: