4 תשובות
מצטרפת לשאלה
אני מחשיב את עצמי למאוד שליו נפשית, פשוט כי לא אכפת לי יותר מידי מה קורה, לא משנה מה קורה לי אני יודע שזה לא ישפיע על כלום. אם אני מסתכל על זה קצת מרחוק אני רואה שגם הבעיות הכי גדולות שלי הם בסך הכל גרגר לעומת בעיות של אנשים שיותר קשה להם ולא משנה כמה רע הדברים נראים בסוף הכל יהיה בסדר ושסתם נבהלתי מכלום כי לרגע היה קצת קשה
פייק איט אנטיל יו מייק איט
והרבה מדיטציות/יוגה/דמיון מודרך
אם אתן בעניין של להיכנס לאווירת רוחניות
אני בעצמי לא יודעת