12 תשובות
זה כלום
תאכלי עוד
לא מספיק
שואל השאלה:
אבל אני מרגישה שאני לא רעבה, סתם לדחוף לפה אוכל? אני אק*א בסוף
אבל אני מרגישה שאני לא רעבה, סתם לדחוף לפה אוכל? אני אק*א בסוף
אנונימית
לא ממש לא.
תאכלי עוד, לאכול פחות זה לא מה שבריא ומרזה.
אני מקווה שזה לא אמיתי.
תאכלי עוד, לאכול פחות זה לא מה שבריא ומרזה.
אני מקווה שזה לא אמיתי.
תאכלי עוד ותאכלי כמה שבא לך אהובתי
את יכולה לנסות דברים לא מכבידים כמו ירקות
שואל השאלה:
בבית ספר אכלתי פיתה ואז כזה בארבע אכלתי את הכף אורז והשניצלון, פשוט אין לי תיאבון ואני לא רוצה שזה יזיק לי או משהו כזה
בבית ספר אכלתי פיתה ואז כזה בארבע אכלתי את הכף אורז והשניצלון, פשוט אין לי תיאבון ואני לא רוצה שזה יזיק לי או משהו כזה
אנונימית
אז תאכלי משהו קטן, תפוח או משהו
אז את יכולה לאכול עוד איזה משהו קטן כמו חלבון או פחמימה אבל שלא יהיה לך כבד
אם את לא רעבה אז את לא באמת חייבת
אבל לפעמיים לא מרגישים רעב מהבטן אבל הגוף מרגיש וזה משפיע
אם אין תאבון כנראה יש סיבה
נגיד לי לוקחת ריטלין ושאני לוקחת אני מסוגלת לא לאכול מהבוקר אבל אני מכריחה את עצמי כי אז אני פשוט מרגישה חרא
אבל לפעמיים לא מרגישים רעב מהבטן אבל הגוף מרגיש וזה משפיע
אם אין תאבון כנראה יש סיבה
נגיד לי לוקחת ריטלין ושאני לוקחת אני מסוגלת לא לאכול מהבוקר אבל אני מכריחה את עצמי כי אז אני פשוט מרגישה חרא
לא.. תאכלי יותר
באותו הנושא: