22 תשובות
כן
אנונימית
בטח
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כן
אנונימי
כן מתחרטת על כל רגע אין לי איך להסתיר את הצלקות והם ביד וגם אמא שלי בכתה בגללי
אנונימית
כן
אנונימית
לא,
אנשים אל תעשו את זה זה לא טוב גם אם אתם עוברים דברים קשים לפגוע בכם לא יפתור אותם
אם את מתכוונת לפגיעה עצמית מכוונת - לא
כן
אנונימית
אני השניה מצוקות נפשיות כגון חרם ודברים שחוויתי שכבר הרגשתי שאני לא מסוגלת
כיום אין לי
אנונימית
לצערי כן, אבל אני בטיפול ובהשגחה מלאה.
בגיל 12 כן כי חשבתי שזה מגניב
אנונימית
לא, אבל פגעתי בהרבה בנות - וגרמתי ליותר לפגוע בעצמן.
שוב, כן פגעתי - אבל לא בעצמי חלילה.
אנונימי
לצערי כן,
אבל הפסקתי
כי זה חסר תועלת
^את בטוחה?
אנונימי
כן^
^כושר השיפוט שלך מבדר אותי.
אנונימי
מי אתה בכלל שתגיד לי שכושר השיפוט שליממבדר אותך
אתה בכלל יודע מה זה פגיעה עצמית?
אתה יודע במה זה כרוך? זה אופוריה ורוגע שניתנת לך לכמה דקות ואחרי זה אתה סתם בדיכאון, 11 שערות שטלשתי במשך חודשיים שלא הובילו אותי לשום מקום, השאירו אותי באותו המקום במשך חודשיים, במקום זבל פשוט של דיכאון ובכי כל לילה כמעט,
ואתה אומר לי שלי אין זכות לשפוט?
לפני שאתה מגיב דברים, תעצור ותנשום, תבין מה אתה רוצה לומר ואז תגיב
סתום תפה שלך ושלא תעיז להגיד לאף אחד שעבר דברים כאלה שאין להם זכות לשפוט , אף פעם
כן
כן. פעם אחת שהייתי במקום ממש נמוך. אבל לא עשיתי את זה שוב.
כן
מגיל 12 בערך,הרגשתי שקשה לי וחשבתי שזאת הדרך,חשבתי שאם אני אעשה את זה הכאב יעבור לפיזי ואני ארגיש טוב יותר
אני מתחרטת על כל רגע שעשיתי את זה
אם את מתחילה עם זה/רוצה להתחיל
תפסיקי. גם אם את במקום נמוך בחיים אל תעשי את זה
אנונימית