10 תשובות
כן
אנונימית
לא אבל אם יש לך את המחשבה הזאת אז כדאי לך לישוב מהר שיש אנשים שאוהבים אותך ולא ירצו שתעשי לך את זה חס ושלום.
כן,
יותר מידי פעמים כאלה וגם עד היום
כן, כשהייתי בכיתה ה-ו וקצת ז... זה לא עוזר לכלום ושום דבר, זה פשוט בור של אחמים עצמיים ורע שאת/ה חופר/ת לעצמך.
אנונימית
אם הכוונה ללחתוך, אז כן.
ואני עדיין..
יענו פגיעה פיזית?
לא, זה התפקיד של אחותי...
אבל למה לעשות את זה, מה זה עוזר לך, זה רק עושה לך יותר כואב וחרא מקודם למה
כן
אנונימית