17 תשובות
כן מתחרטת על זה מאוד
כן
לא
Apf
כן אמרתי לעצמי שאני מכוער ואני גאה
כן ח ח ח ח
HOH
פיזית? כן
נפשית? כן!
כן, בשבת האחרונה.. נורא מתחרט על זה.
לא משהו באמת רציני (וזה לא היה ברמה שהייתה יכולה לסכן את החיים שלי, הכל טוב), אבל זה היה מטומטם מצדי.
בחיים לא
-./
יותר מדי פעמים
לא... למה יש פה הרבה אובדניים
כן המון לא חושבת שזה יפסק בקרוב
כמעט .
היי יקרה,
קוראת את שאלתך הקצרה, אך שומעת את זעקתך מבין המילים. רק יכולה לתאר לעצמי אילו חוויות את עוברת שמביאות אותך לחשוב לפגוע בעצמך... נשמע שהכאב בתוכך עצום עד שנדמה לך שעינוי הפיזי יוכל לשחרר אותו החוצה.. אולי מרגיש כמו בלון מלא ברעל שכל חתך או דקירה ירוקנו את מה שבתוכו...

עם זאת, נראה משאלתך שאת לא שלמה עם עצמך... שאולי את מחפשת אישור .. לוודא שאת לא היחידה שיש לה נטיה כזאת לפגוע בעצמך. משערת שהיית צריכה לאזור לא מעט אומץ כדי להעלות שאלה כזו... אולי זה מראה כי מתוך הייאוש והכאב המטלטל , נותר בך הרצון לצאת מזה.. כמו לשקוע בביצה טובענית ולהחזיק גבוה את היד למעלה לחכות שמשהו יבוא וימשוך אותך לקרקע יציבה.

יקרה, אני דואגת לך ורציתי להזמין אותך לצ'אט של סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, לשיחה אישית ואנונימית עם אחד המתנדבים, אולי דרך הכתיבה תוכלי לפרוק ולשחרר מעט מהכאב המציף, לנקות רעלים מהלב ולנסות לחשוב יחד על דרכים אחרות להקל על המצוקה.

נהיה שם בשעות הפעילות https://sahar.org.il/help
א'-ו 10:00-13:00
א'-ה' ומוצ"ש 21:00-00:00

שלך
מתנדבת סה"ר
שואל השאלה:
^לא פוגעת בעצמי, סתם מתעניינת
אנונימית