8 תשובות
שואל השאלה:
רוקסטאר, אמרתי לו שאני לא מתכננת לריב איתו ושאני באה באהבה אבל הוא עדיין לא רוצה.
אנונימית
^אז הוא מפחד שזה עדיין יקרה?
יכול להיות שאת בחורה דרמטית?
אל תיכנסי ל"תסביכים" עם עצמך ואיתו.
שואל השאלה:
אני לא 'דרמטית'. הוא בטעות עשה משהו שכמעט גרם להורים שלי להעיף אותי מהבית. תסמוך עליי שהתגובה שלי הייתה פרופורציונלית.
אנונימית
אז תגידי לו שאת לא מנסה לשכנע אותו שתבואי, אבל שזה כבר פוגע אותך שהוא מרחיק אותך. בעצם מה שכתבת פה, שזה מרגיש לך שאת תמיד רוצה להיפגש, ולו יש איזה מעצור מזה, וזה גורם לך להרגיש לא אהובה.
אל תקציני עם זה, אל תיכנסי למקום הקורבן שאף אחד לא אוהב אותו, מניסיון, זה סתם גורם לך להרגיש חרא.
וזה די תלוי בך, בהרגשה שלך ובביטחון העצמי (או בחוסר שלו). אנשים מראים אהבה בדרכים שונות, אל תשכחי.
הוא מרגיש אשם ורוצה קצת מרחק...אם הוא עשה דבר כזה גדול אז אני יכולה להבין אותו וגם אותך.
אנונימית
אני מבינה את הכאב שלך, אבל יכול להיות שפשוט לא הבנת אותו נכון, ובמידה וכן, יהיה בסדר את עוד תתגברי עליו, מה שצריך לקרות בסוף יקרה, תזכרי שהתקופות הרעות הן לא לנצח, גם התקופות הטובות לפעמים, אבל לפעמים שדברים חייבים להשתנות, הן משתנים לטובה.
נשמע שהוא כן רוצה לראות אותך, פשוט מפחד שזה יחמיר. את יכולה לבוא אליו בשקט, בלי סערות ולהגיד לו שתשמחי לבוא בכל זאת לסופש. אני בטוחה שהוא יסכים.
שואל השאלה:
אנחנו ביחד שנה וחצי
אנונימית