5 תשובות
אנחנו לא נושכים ובני אדם בדיוק כמוך
מנסה להירגע ולהבין שהכל בסדר וזה בסך הכל בן אדם
שואל השאלה:
ומה את עושה כשזה קורה?
אני מבינה אותך, זה מפחיד.
אולי עברת טראומה וזה פוסט טראומה?
כדאי לך לבדוק את זה ולטפל, כי הרבה פעמים הגוף והתת מודע יודעים יותר טוב מהמודע.
בכל מקרה, תנסי לשמוע מוזיקה מרגיעה, ואולי שחברה רק תהיה לידך, זה יכול לעזור.