5 תשובות
בעזרת השם הכל יהיה בסדר❤
תשתי מים,תנשמי נשימות עמוקות.
נשימה עמוקה
באהבה חיים שלי
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
תשתי מים, תאכלי קצת שוקולד ותראי סדרה
תעשי משהו שיסיח את דעתך
אם תרצי תשלחי לי הודעה❤