4 תשובות
שואל השאלה:
אני מנסה לקחת אוויר כדאי לא לאבד חמצן, אבל באותו רגע מרוב שזה תופס אותי אני אפילו לא מצליח להתמקד בנשימות
אני מנסה לקחת אוויר כדאי לא לאבד חמצן, אבל באותו רגע מרוב שזה תופס אותי אני אפילו לא מצליח להתמקד בנשימות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעמוד על שלי
אני פשוט רוצה להסביר את מה שאני חושב ושיעזבו אנשים ואותי בשקט
אני לא רוצה לעמוד על שלי
אני פשוט רוצה להסביר את מה שאני חושב ושיעזבו אנשים ואותי בשקט
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מצליח
הנושא ככ רגיש שאני מרגיש שאני מאבד את עצמי לגמרי
לרוב אני מנסה להימנע מראש מויכוחים, אבל לעיתים רחוקות אני נגרר ואז... אוף
באלי לבכות
זה עושה לי כ"כ בפנים
אני לא מצליח
הנושא ככ רגיש שאני מרגיש שאני מאבד את עצמי לגמרי
לרוב אני מנסה להימנע מראש מויכוחים, אבל לעיתים רחוקות אני נגרר ואז... אוף
באלי לבכות
זה עושה לי כ"כ בפנים
אנונימי
גם אני כמוך אני מנסה לראות סדרות כמו בובספוג