52 תשובות
לא
ממש לא
שואל השאלה:
חברה שלי מאוהבת בבן 16... לדעתכם זה הולך?
להתאהב כן אבל לא ליהות במערכת יחסים
שואל השאלה:
אשמח אם תפיצו את השאלה לעוד שעוד יענו
ממש לא
היא ביסודי והוא כבר בתיכון
שואל השאלה:
אבל כשהם יגדלו לא תהיה בעיה
נגיד 53 ו57... לא נראה לי יש בעיה
^ כשהם יגדלו זאת לא בעיה, בגילאים האלה זאת פדופ^ליה אז כן בעיה
^^^^^ אחלה ניסיון כושל להגיע לחמות
היי אהובה,
זה לא מתאים גיל 12 וגיל 16.
גיל 12 זה עוד תחילת חטיבה,ו-16 זה כבר תיכון.
אולי חברה שלך חושבת שהוא חתיך,או משהו בסגנון,בכל מקרה הייתי ממליצה לה לא לנסות להפוך את זה למערכת יחסים זוגית.
ונעצתי :)
שואל השאלה:
אבל היא אוהבת אותו והוא אוהב אותה...
^ זה לא אהבה בגיל הזה אולי את חושבת שזאת אהבה אבל זה רחוק מאוד מאהבה אמיתית, זה אולי סתם קראש קטן במקרה הטוב
קיצר כמו שהבנת פה מכולם, לא לא ועוד פעם לא
ומזכירה שוב, פדופ^ליה
שואל השאלה:
אוקיי... סבבה...
להגיד לה או שזה יבאס אותה?
^ תגידי לה כי אין לנער בן 16 מה לחפש בילדה בת 12, רוב הסיכויים שהוא רוצה לעשות לה משהן חס וחלילה
תגידי לה כי זה לטובתה ובכללי זוגיות בחטיבה לא מחזיקה שבוע וזאת לא אהבה אמיתית
שואל השאלה:
ואם היא תכעס עליי
ולא תרצה להיות חברה שלי יותר או משהו כזה (היא פיקמי בטירוף ולוקחת הכול ללב)
ממש לא
ממש ממש ממש מממש ממש ממש ממש ממש מממש מממש מממש לא
וופ וופ דאטס דה סאונד אוף דה פוליס
ולשאלתך לא
לפי דעתי זה לא יעבוד וגם אם הוא יסכים לה יש סיכוי שיקרה לבן משהו או שידווחו עליו אפילו
ממש ממש לא! כאילו נו נו נו נו זה עבירה על החוק
מי זה בן זיני?
ממש אבל ממש לא
זה פדופיליה, באמת
חוקית זה פדופיליה
לא נדבר על זה שזה לא מוסרי ואני ממש בספק אם הוא ירצה אותה (אם כן, יש לו בעיות)
אז לא, זה לא הולך
לא, אני בן 16 בכיתה יא זה ממש לא נראה לי הגיוני שאני אתחיל לצאת עם ילדה בכיתה ז או אפילו ו
בגילאים הצעירים האלה גם שנה זה דיי משמעותי
הייתי ממליץ לך להגיד לה להתרחק ממנו כי יכול להיות שהוא רוצה לעשות לה משהו, אני מקווה מאוד שזה לא המצב
אחלה ספאם וממש אבל ממש ממש לא
16 זה גיל ההסכמה, 12 זה עוד לא בר מצווה, זה כן בת מצווה אבל עדיין ממש ממש לא
הפער לא קריטי אבל התקופה מאוד!!!
אם זה היה 22 ו26 זה היה בסדר גמור
אבל 12 זה פאקינג בת מצווה, היא עוד לא מכירה את מה שנער בשיא גיל ההתבגרות מכיר והכוונות שלכם 100% שונות. ממש ממש לא
מתי אמר לי לכתוב כן
חדמש לא
כן אבל גיל 12 לא צריך זוגיות
חחח לא
דיי זה לא רציני
בדרך כלל הפרש ל 4-3 שנים זה לא בעיה בכלל אבל גיל 12 זה אפילו לא בראש לחבר אבל אם כבר אז מישהו בגיל 13 גיל 16 וגיל 12 זה בכלל לא אותו חשיבה או התנהגות כל אחד מחפש משהו אחר
לדעתי ממש לא בסדר,
אבל כל אחד והדעות שלו שיעשו מה שרוצים
עזבי את זה שזה לט הולך
זה לא חוקי
מילא 12.5 15
אבל לא 12-16
אולי אם זה היה ז-ט
את מתארת פה ו/ז י/יא
לא
מבחינת ההפרש זה בסדר אבל בגלל שאת עדיין קטנה זה ממש לא מתאים. אתם בשלב אחר לגמרי בחיים וחוץ מזה למה שבן 16 ירצה להיות עם בת 12??
מה את רוצה
חס וחלילה! ממש לא!
לא.
תפסיקו.