21 תשובות
לא הולך
לא.
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כן אבל בלי שידעו
אנונימי
שואל השאלה:
למה בלי שידעו? מה יכול לקרות אם ידעו?
אנונימית
הולך
כן גיל זה רק מספר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איזה דברים? הוא הציע לי חברות, ואנחנו אוהבים אחד את השני אז למה לא?
אנונימית
נער בן 16 כבר יחפש דברים כמו סקס ולהתמזמז,זה לא מתאים לילדה בת 12.
בת 12- תחילת גיל ההתבגרות,אי אפשר אפילו להיות בטוח במיניות וגם יש כאלה שהגוף שלהן לא בגיל ההתבגרות.
גיל 16-מלא בהורמונים,יש סיבה שיש דוקטורים שאומרים במאמרים שזה "השיא של גיל ההתבגרות" מבחינת הורמונים,הרבה מאוד מחפשים סקס בגיל הזה ונדיר מאוד שיש כאלה שלא מחפשים דברים כמו סקס יבש/להתמזמז בגיל הזה,אפילו האלה שמכנים אותם "הבתולים" של השכבה.
ההפרש לא כזה רציני, זה פשוט הגילאים... מסכימה עם genexlord
לא הולך
המוח של שניכם עובד שונה מאוד, בני 16 הם ילדים מלאי הורמונים וסליחה שאני משתמשת במילה אבל גם מאוד חרמנ*ם, בנות 12 לעומת זאת הרבה פחות מבינות כי שוב, המוח שלכם עובד שונה מאוד, ואת עוד ילדה בת 12.
ממליצה לך לסיים את זה, זה לא נורמלי.
לדעתי לא כי רב הסיכויים שהוא רוצה לנצל אותך בהפרש הזה כאילו עכשיו
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם הבנתי שאתם צודקים ואני כניראה יחתוך את זה איתו, אני מעדיפה שאני ימצא מישהו בגיל שלי
אנונימית
לא חוקי והוא כנראה רק רוצה לעשות אותך כי הוא בן 16
לא חוקי, גם ממש לא נשמע לי סביר שמישהו בן 16 ימצא משהו במישהי בת 12 כי ההפרש גדול מדי
תחשבי על זה שכשאת תהיי בת 14 הוא יהיה בן 18-
לא נראה לי שזה מתאים
אני בכלל לא חושבת שילדה בת 12 צריכה חבר, תהני מהחיים שלך.