22 תשובות
הפרש כן אבל לא עכשיו הוא בן 12!
מה לא , אחותי הוא לא יודע מה זה אהבה
שמעי יש מצב אבל חכי קצת
אנונימית
איו לא, ממש לא
מקווה שזו הטרלה
הוא ליטרלי ילד שילך לשחק בקוביות או משהו

נ.ב: מהרגע שראיתי שכתבת על הרובאקס הזה הבנתי שזה טרול.
אם טוב לך איתו אז מה השאלה כאן בכלל? ^_^
אוי נו, אנשים אני צינית~
נראה אולי עוד 20 שנה
מה עובר עלייך אחותי זה לא בסדר
רגע מה?? הוא עוד חבר של אח שלך הקטן...
את מבינה הרי שבנים מתפתחים מאוחר יותר (מנטלית) ואת כבר בת 16...
וזה מקסים והכל שאת אוהבת אותו אבל תביני שאתם בשלבים כל כך שונים בחיים שזה הזוי
אני לא מבינה על מה אתם מדברים בכלל ביחד
יש סיכויים גבוהים שאת ממש ילדותית או שהוא ממש בוגר לגילו (מה שלא קורה כנראה)
נשמע לי מאוד מוזר ולא חושבת שזה יתרום לאחד מכם המערכת יחסים הזו, אבל מי אני שאגיד לך מה לעשות? יום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו משחקים ביחד רובלוקס אני קונה לו רובאקס
אנונימית
טוב או שזה ספאם גרוע או שאת באמת מאוד ילדותית לגילך
אנונימית
זה כזה חמוד^^
חחח שוחד
אנונימי
אם זה לא טרול אז זה פשוט הזיה
X8X
רק בריאות יפה שלי
אנונימית
אם זה לא ספאם, זה לא חוקי. חכי שהוא יהיה בן 16
אה כאילו מה הוא בן 12 עדיין לא היה לו בר מצווה
חמוד שאת קונה לו רובאקס או מה שזה אבל את בכיתה י' לומדת חדו"א וגיאומטריה ומקבלת מחזורים והוא בכיתה ו' בערך ולומד שברים ואפילו לא א*נן פעם אחת
אנונימי
ילד בן 12? את בטוחה שצמח לו כבר איבר מין?
תעזבי את הילד למרות שזה ספאם
נראה לי סבבה
תוודאי אם יש לו אח קטן קודם כי חבל סתם להתקע במערכת יחסים כזאת אם אפשר יותר טוב...
חכי שיהיה בן 13
אוי ואבוי.. טוב, שיהיה לך בהצלחה