93 תשובות
לא.
כמובן
אם הוא בנזינוש
אם הוא בנזינוש
אישית אני לא חושבת אבל אם אתם בסדר עם זה אז בהצלחה
לא
שואל השאלה:
טוב אז אממ איך מנתקים עכשיו קשר לעזאזל
טוב אז אממ איך מנתקים עכשיו קשר לעזאזל
אנונימית
לא
אל תהי תמימה, תחסמי אותו
שואל השאלה:
היינו באמצע ריפליי סתם ככה לחסום?
היינו באמצע ריפליי סתם ככה לחסום?
אנונימית
חוסמים אותו.
בהצלחה
בהצלחה
אחותי זה לא אולי זה מאה אחוז הוא רוצה לנצל אותך.. דמייני דקה בת 8 ובן 14, לא הגיוני נכון? אז זה בדיוק ככה
כן, תחסמי
וריפליי? אוי ואבוי הוא ינצל אותך מינית אם לא תנתקי קשר מהר, אל תהי תמימה ובטח שלא באינטרנט
וריפליי? אוי ואבוי הוא ינצל אותך מינית אם לא תנתקי קשר מהר, אל תהי תמימה ובטח שלא באינטרנט
לא... שהוא עוד שנתיים יהיה בן 18 את תיהי בת 14 ואתם תהיו בשלבים שונים בחיים וגם כרגע אתם בשלבים שונים בחיים אז אני ממליצה לך לנתק איתו קשר :)
הוא מנצל אותך את קטנה מדי ואין שום סיבה אחרת שהוא יצא איתך
שואל השאלה:
הוא אמר שאני יפה אממ אולי בגלל זה(?)
הוא אמר שאני יפה אממ אולי בגלל זה(?)
אנונימית
כן מנצל אותך את קטנה מדי בשבילו תחסמי ותתרחקי
לא לא פשוט לא
לא... אתם טיפה רחוקים זה מזו...
לא נראלי אבל אם אתם בסדר עם זה אז בהצלחה בזוגייות :))
לא
לא.
לא
ממש לא מה לילד בכיתה י/יא יש לחפש בילדה בכיתה ו
14 ו16 כן
14 ו16 כן
אנונימית
אל תחסמי פשוט תסנני חיים את קטינה
אנונימית
לא
את בכיתה ז והוא בכיתה יא...
פחות
פחות
אנונימית
ממש
לא
לא
זה לא עובד, אתם רוצים דברים אחרים, וכמה שאת בוגרת את לא יכולה לצאת עם מישהו בן 16, אולי מקסימום 14
לא לא לא
אנונימית
הוא מנסה לנצל אותך תחסמי דחוף
עאלק "בוגרת לגילך" כאילו חסר בנות בגיל שלו
עאלק "בוגרת לגילך" כאילו חסר בנות בגיל שלו
לא ולמה עדיין שאלות כאלה מופיעות בחמות
לא
לא
לא נשמה
זה לא שפוי פאק.
גם תקשיבי..
אם בנות בגיל שלו לא רוצות אותו כנראה שיש סיבה
אם בנות בגיל שלו לא רוצות אותו כנראה שיש סיבה
ממש ממש לא
בן זיני
חלילה
תחסמי אותו בובי
לא חיים שלי. את כיתה ו/ז והוא כיתה י/יא...
בגילים האלה זה הבדל משמעותי.
בגילים האלה זה הבדל משמעותי.
לא
כן
תלוי, מה הוא עבורך?
לא
זה לא תלוי ולא נעליים זה נער בכיתה י' שיוצא עם ילדה בכיתה ו' זה פאקט אפ
baby doll את יכולה להפסיק לדחוף את האידיאולוגיה הרעילה שלך בכל מקום?
ולא זה לא הולך תחסמי אותו
ולא זה לא הולך תחסמי אותו
אנונימית
לא חוקי..
לא... זה לא בסדר בכלל
אם כמה שתרצי להיות בוגרת את ממש לא
אם כמה שתרצי להיות בוגרת את ממש לא
לא את קטנה יותר מידי בשבילו
לא, את בת 12 לא 16.
יש לך עוד כמה שנים להבין את ההפרש
יש לך עוד כמה שנים להבין את ההפרש
אם שאלת את זה אני חושבת שאת יודעת בעצמך שזה לא בסדר
לא..
לא...
לא... וחלאס לשאול את השאלות האלה אנשים שפויים צריכים להבין ש12 ו16 לא הולך כמו שבת 7 ובן 93 לא הולך. חלאס להספים כבר את האתר.
אנונימי
לא בסדר.
זה לא קשור לניצול או משהו פשוט ההפרש גילאים גדול מדי בגיל הזה ואתם בשלבים אחרים בחיים.
זה לא קשור לניצול או משהו פשוט ההפרש גילאים גדול מדי בגיל הזה ואתם בשלבים אחרים בחיים.
לא,תחשבי על זה ככה עד שהוא יתגייס את תהיי בכיתה ח'.
לא שזה יחזיק עד אז בכל מקרה.
כנראה מדובר בניצול,תחסמי אותו ותגידי לו שאת לא רוצה קשר יותר.
למקרה והבן אדם חולה,תדברי עם מבוגר אחראי שאת אומרת לו.
שלא יקרה שום דבר שלא אמור לקרות.
בכללי,לא ממליץ על זוגיות בגילאי 12-15 כי ככל הנראה זה לא יחזיק.
יום טוב.
לא שזה יחזיק עד אז בכל מקרה.
כנראה מדובר בניצול,תחסמי אותו ותגידי לו שאת לא רוצה קשר יותר.
למקרה והבן אדם חולה,תדברי עם מבוגר אחראי שאת אומרת לו.
שלא יקרה שום דבר שלא אמור לקרות.
בכללי,לא ממליץ על זוגיות בגילאי 12-15 כי ככל הנראה זה לא יחזיק.
יום טוב.
אמלא .
אוליי 14 ו16 או 13 ו15 אבל לילדה בת 12 ולילד בן 16 יש צרכים שונים ורצונות שונים
אוליי 14 ו16 או 13 ו15 אבל לילדה בת 12 ולילד בן 16 יש צרכים שונים ורצונות שונים
לא ,
זו פדופיליה
זו פדופיליה
גיל זה רק מספר
ממש ממש לא
לדעתי זה יגמר רע אבל תעשי מה שבא לך.
אגב רק שתדעי שאסור לכם לשכב עד שאת 18.
אגב רק שתדעי שאסור לכם לשכב עד שאת 18.
הייתי ישר אומרת לך לא אבל אולי יש לך אופי בוגר ועם יש שם אהבה מי אני שיחליט בשבילך זה החיים שלך !!
אנונימית
תכתבי לי שניה בפרטי אני רוצה לדבר איתך רגע
לא...
פחות
בואי תני לי לסכם לך הוא סתם חרמן
תחסמי
תחסמי
אנונימית
ממש לא
לא וטפ זה פדופיליה
שואל השאלה:
פדופיליה??!!
אוקיי אני מתחילה לפחד ולא זה לא ספאם תבינו שיש מקרים כאלה כמו המקרה שלי ותפנימו
פדופיליה??!!
אוקיי אני מתחילה לפחד ולא זה לא ספאם תבינו שיש מקרים כאלה כמו המקרה שלי ותפנימו
אנונימית
תחסמי אותו אל תהיי סתומה אני אומרת לך אם הוא מחמיא לך והכל הוא רוצה רק מין סמכי עליי אני אומרת מניסיון
btw זה לא חוקי סו אם את לא רוצה להיות מנוצלת מינית ושהוא יכנס לכלא תעשי טובה לעצמך ותחסמי אותו
btw זה לא חוקי סו אם את לא רוצה להיות מנוצלת מינית ושהוא יכנס לכלא תעשי טובה לעצמך ותחסמי אותו
אנונימית
לא זה יהיה בסדר רק שאת תהיי בת איזה 17 או 16 לא 12 4 שנים זה לא הרבה אבל 12 זה באמת קטן מידי
לא
רק אם הוא חבר מדומיין
חד משמעית לא.
את רק בתחילת חטיבה והוא עוד מעט מסיים תיכון.
את רק בתחילת חטיבה והוא עוד מעט מסיים תיכון.
זה הבדל 4 שנים אבל זה עדיין לא טוב באמת שאני אומרת לך שמוח של ילדה בת 12 ונער בן 16 שונים
תחסמי זה יגמר לא טוב אם תהיה בקשר איתו
תחסמי זה יגמר לא טוב אם תהיה בקשר איתו
ברור שכן אתם תהיו כאלה מושלמים ביחדד הוא ממש לא אנס בהצלחה לך בובי❤
אנונימית
לא:
אני בת 14 והתחילו איתי כמה בני 16-17 ואמרתי להם בעצמי שזה לא יעבוד, אז 12?
אנונימית
ממש לא, את רק עשית בת מצווה לכי לראות ארתור או משהו
כע לכי על זהה
אל תצאי בגיל 12
לא מאמי. לא עובד.
לא
נקודה
.
נקודה
.
לא חוקי
עם טוב לך איתו לא כי הוא אומר שטוב לך איתו שבנפש שלך באמת טוב לך איתו והוא מקבל אותך כמו שאת ועם לא תסיכימי לעשות דברים אז הוא יקבל את זה ויחכה עד שתהיה מוכנה אז גיל זה רק מספר לכי על זה אהובה אבל קודם תוודאי עם עצמך שאת מוכנה לקשר הזה בהצלחה(:
בגילאים האלה זה מלא וגם לא כל כך חוקי... עוד כמה שנים כן
באותו הנושא: