10 תשובות
עם יש אהבה כן..
פחות האמת אבל מה שבאלך
אני לא חושב שזה יילך.. זה הפרשי גילאים קצת גדול ומדובר בגיל העשרה..
14 ו30 הולך?
אנונימית
לדעתי פחות
שואל השאלה:
אני כתבתי בי לא התכוונתי לזוג התכוונתי לחברות ידידות
אני כתבתי בי לא התכוונתי לזוג התכוונתי לחברות ידידות
אנונימית
אם לידידות אז אחלה
כן קצת מוזר על מה יש לכן לדבר בכלל
לא הולך
תלוי במערכת יחסים, אבל יכול ללכת. אני לא רוטאה את עצמי במערכת יחסים כזאת, אבל אם זה עובד זה עובד