3 תשובות
עוזר להתפלל תפילות השחר,
אבל קודם כל להישאר רגוע כשהיא בטסט.
לחשוב שזה שיעור נהיגה רגיל עם המורה.
לנסוע עד 50 קמש בדרכים עירוניות.
לשים לב לכל פרט בנהיגה.
להאט תמיד שרואים במפרים.
להסתכל תמיד מאחורה במראות שבאים לפניות או לעבור נתיב.
ולהקשיב תמיד למה שהבוחן יאמר.
תגידי לאמא שלך תמיד שאת מאמינה בה שתצליח זה יתן לה ביטחון.
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
אני רק יוסיף^
אם אני לא טועה צריך לדאוג לשמור על הידיים בשעות 10 ו12 על ההגה (כאילו זווית)