התחברות
הרשמה
נגיעה במדרכה בזמן טסט זה נכשל??
לא בחנייה כי חנייה הוא לא עשה לי
23 באוגוסט 2022, 10:33
טסט
רכב
חוקי התנועה
3 תשובות
כן
כ
כוֹס
שואל השאלה:
אבל הוא לא בלם פשוט זזתי טיפה
אנונימית
כן.
f
fuwafuwa
באותו הנושא:
כשאני רואה ערבים במדרכה אני ישר עוברת צד, הגיוני?
היום היה לי טסט, ונהגתי מושלם באמת שהכל היה טוב. חוץ מנגיעה קטנה בהגה כי פגע לי הגלגל במדרכה, יש סיכוי לעבור?
טסט ראשון בלימה ונגיעה בהגה נכשל בטוח אה?
נגיעה בהגה זה בטוח נכשל?
עליתי בטעות על המדרכה בחנייה בטסט זה נכשל?
שאלה לבנות, כשאתן הולכות במדרכה ובא בן מולכן אתן זזות או נותנות לו לזוז?
אם אני משפשף את המדרכה בחנייה זה נכשל ?
נידרסתי מאופניים חשמליות במדרכה פשוט כולי כאבים בחזה יכול הגוף כואב החזה שליי אדום מה לעשות ?
הייתי היום בשיעור נהיגה לא ממש מפוקסת ונכנסתי במדרכה והמורה קצת כעס
אם התקרבתי למדרכה בטסט זהו זה טסט במקום נכשל?);
נגיעה בהגה בטסט נכשל בטוח?