התחברות
הרשמה
אחרי כמה זמן יודעים אם נכשלת או הצלחת בטסט
30 במרץ 2021, 04:34
טסט
נהיגה
3 תשובות
4 שעות בערך
(
(Smile (I'm not okay
4 שעות פלוס מינוס
T
The Surgeon Of Death
נוו עברת??
ש
שקד125
באותו הנושא:
בוקר טוב, שמעו אני מיואש אני, אני יודע לנהוג ואני ניגש לטסט בביטחון אבל נכשל
בא לי לבכות.. נראה לי אני נכשלת בטסט.
אם אני נכשלת בטסט על משהו שהמורה לא לימד אותי אני יכולה לערער על הטסט שיעבירו?
ניגשתי לטסט ראשון (ידני) אחרי חצי שנה של לימודים, כלומר עשיתי איזה כפול מהמינימום ונכשלתי
כשעושים תאוריה ישר יודעים אם נכשלת או עברת או שמקבלים רק אחרי כמה זמן תשובה?
אחרי שהייתי ראשונה בטסט ראשון ונכשלתי המורה אמר לי
מי כאן נכשל בטסט ראשון? איזה טסט עברתם?
מה קורה אם אני נכשלת בטסט פנימי?
בטסט אם בולמים אותי אני נכשלת ישר?
היה לי טסט לפני פחות מחודש חלמתי לפני הטסט שאני נכשלת ונכשלתי
עכשיו היה לי טסט שני, הטסטר נגע לי בהגה כי הייתי צמודה מדי לרכב, אני נכשלת?