התחברות
הרשמה
אם אני נכשלת בטסט חיצוני אני צריכה לשלם לעוד טסט חיצוני?
14 בפברואר 2023, 12:16
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
רכב
4 תשובות
כן זה הדבר הכי מעצבן שעל כל טסט שאת נכשלת את צריכה לשלם הכול מחדש
א
אנונימי-ת1
כן
W
White Angie
כן
N
Nerya100
כן
ש
שם טוב האבי
באותו הנושא:
אם אני נכשלת בטסט החיצוני אני צריכה שוב לעבור פנימי או רק חיצוני?
אם נכשלים בטסט חיצוני אז צריך לשלם על עוד טסט?
אם אני נכשלת בטסט על משהו שהמורה לא לימד אותי אני יכולה לערער על הטסט שיעבירו?
הגיוני שאני צריכה לשלם 600 לטסט חיצוני?
כמה משלמים על טסט פנימי וטסט חיצוני?
כמה זמן אחרי טסט פנימי אפשר לשלם אגרה לטסט חיצוני?
האם אם נכשלים בטסט צריך לשלם שוב את האגרה?
תגידו זה הגיוני שמשלמים על טסט פנימי לא חיצוני טסט פנימי משלמים העמדת רכב לטסט?
אני אמורה לשלם את האגרה לטסט ביום ראשון ממתי שאשלם אחרי כמה זמן בערך יהיה החיצוני?
אם מישהו נכשל בטסט הראשון והוא רוצה לעשות שני, הוא צריך לשלם על הטסט שוב?
שילמתי עכשיו אגרה להזמין טסט 138 שח כמה עוד כסף אני צריכה לשלם? בשביל הטסט ( חיצוני )