6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא*
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מחפשת בעצמי פאקים כי הכל בי כבר פאקים. אני מצליחה על דבר אחד שאני אוהבת בעצמי
אנונימית
כי את מחפשת פאקים בעצמך מניסיון
כי תמיד את שואפת ליותר
אולי תנסי להסתכל מה אחרים אוהבים בך וזה יגרום לך לאהוב את זה גם
נו זה למה את לא אוהבת את עצמך כי זאת הגישה שלך על עצמך