4 תשובות
בדיוק גם אני
המשפחה שלי רוסיה אבל אני לא מרגישה כלום לגבי רוסיה או בכלל אוקראינה.

אין שום משפחה משתי המדינות רק אנשים שאני הכרתי בארץ והם טסו חזרה לאוקראינה והאמת שלא אכפת לי מה קרה להם.
אנונימית
לא
הגיוני לגמרי , כי זה לא שאת קשורה לזה ישירות ואת שם או שיש לך שם משפחה אז בטח שאת לא תרגישי רע
אני לא חושב על זה בכלל