21 תשובות
כי אנשים לא יודעים לדבר וחשוב שהם ידעו לדבר
כי שלוש זה לנקבה
ושלושה זה לזכר
זה שונה
ושלושה זה לזכר
זה שונה
אני מתקנת רק משפחה גרעינית כי זו ביקורת בונה כזו וזה יכול להפריע
טבל אני לא מתקנת אנשים אחרים כי זה סתם יוצא מתנשא
מסכימה שחשוב להגיד, נכון מפריע לי גם באוזן שאומרים שלוש חודשים אבל זה סתם מתנשא הם ילמדו כבר לבד
טבל אני לא מתקנת אנשים אחרים כי זה סתם יוצא מתנשא
מסכימה שחשוב להגיד, נכון מפריע לי גם באוזן שאומרים שלוש חודשים אבל זה סתם מתנשא הם ילמדו כבר לבד
לא תמיד, רק אם אומרים שלוש לזכרים, שזה לא נכון
כי יש אנשים שלא יכולים לשמוע את הטעויות האלו אז הם מתקנים
אני כל הזמן תיקנתי את חברים שלי ומסתבר שאני עושה תמיד בטעות טעות בשתיים או שניים ועכשיו חבר שלי למד ומתקן אותי כל הזמן וזה מעצבןן
כי יש להם בעיה מוחית
כי זה מאוד מרגיז שאנשים טועים בדיבור בשפה שלהם!
אני מתקנת את אבא שלי! לא אכפת לו מי זה יהיה אני אתקן אותו
אני מתקנת את אבא שלי! לא אכפת לו מי זה יהיה אני אתקן אותו
כיוון שזה הידע הלשוני היחיד שהם יודעים, לכן הם מתנשאים.
**אם
כי מי שמתקן פוץ בתחת
כי מי שמתקן פוץ בתחת
אם*
שלוש לנקבה, שלושה לזכר
שלוש לנקבה, שלושה לזכר
אין דרך נכונה לדבר, יש רק דרך יעילה לדבר. כל עוד המסר עובר אין צורך "לתקן".
אני רוצה להגיד שמי ש"מתקן" עושה את זה כדי להתנשא אבל אני יודע שזה לא תמיד נכון, לפעמים פשוט יש דחף כזה לתקן. בכל מקרה אני חושב שעדיף שכל אחד ישמור לעצמו את "הדרך הנכונה" שבה דברים צריכים להיאמר, ויפסיק להציק לאנשים.
אני רוצה להגיד שמי ש"מתקן" עושה את זה כדי להתנשא אבל אני יודע שזה לא תמיד נכון, לפעמים פשוט יש דחף כזה לתקן. בכל מקרה אני חושב שעדיף שכל אחד ישמור לעצמו את "הדרך הנכונה" שבה דברים צריכים להיאמר, ויפסיק להציק לאנשים.
אנונימי
כי זה מעצבן נגיד אתה לא היית מתקן אותי אם הייתי רושמת: "שלושה בנות הלכו למסיבה עד שישה בערב"?
אני חושבת שיש אנשים שעברית קלולקלת מטריפה אותם, אני בהם אגב. אבל הטעות שמבחינתי מוחקת אנשים זו הטיה של פעלים בעתיד, על אותיות אית"ן אני שורפת אנשים. למשל אנשים שאומרים לי "אני יעשה". מבחינתי מחוקים. זו אולי שריטה אבל עברית תקינה עושה לי את זה - ועברית קלוקלת מטריפה את דעתי. לא יכולה לשאת עברית משובשת
שלוש זה נקבה ושלושה זה זכר
אני תמיד מתקנת זה פשוט בא אוטומטי
וכל החברות יורדות עליי בגלל זה
וכל החברות יורדות עליי בגלל זה
כי הרבה לא יודעים עברית,
אם ישראלי מדבר שפת-אם לפחות לדבר עברית תקנית
אם ישראלי מדבר שפת-אם לפחות לדבר עברית תקנית
אם כבר, עברית תקנית^^^^
כי שלוש נקבה ושלושה זה זכר. שאנשים ידברו עברית תקינה. כמו אותיות אית"ן.
שלוש לנקבה שלושה לזכר
אני אישית מתקנת כי אני לא יכולה להתרכז בשאר המשפט אם טועים בדקדוק זה מאוד מאוד מפריע לי . זה יכול להראות לכם מתנשא, אבל אני לא מצליחה , אני לא שולטת בזה
אני אישית מתקנת כי אני לא יכולה להתרכז בשאר המשפט אם טועים בדקדוק זה מאוד מאוד מפריע לי . זה יכול להראות לכם מתנשא, אבל אני לא מצליחה , אני לא שולטת בזה
כי חשוב שאנשים ידברו נכון
באותו הנושא: