17 תשובות
לרוב אמרו לי ספציפית שזה בגלל שעושים את זה בקופסא מפלסטיק ומזלג מפלסטיק ובנוסף יש בו צבעי מאכל
האם זה באמת נכון ? אין לי שמץ.
האם זה באמת נכון ? אין לי שמץ.
לאנשים אין חיים. וסתם אומרים שטויות כדי להפחיד אנשים. אין בעיה בלאכול את זה,
אבל באמת לא מומלץ לאכול מנה חמה כל יום. עכשיו בדקתי והיא מפוצצת בנתרן.
כל דבר שאוכלים יותר מהכמות המומלצת יכול לסרטן.
זה לא מסרטן אבל כן באבקה יש כימיקלים וחומרים וצבעי מאכל שמזיקים לגוף.
למי שעשה לי מינוס. שיקרא עוד מחקרים על זה ויחזור לתת לי פלוס(:
אנאערף שמים שם מים חמים וזה פלסטיק
כי יש חומרים באבקה שמסרטנים כנראה
היום כמעט כל דבר הוא מסרטן
למשל הטלפון/הטלוויזיה/המחשב בגלל הקרינה שמופרשת מהם
ואפילו השמש יכולה לגרום לסרטן (סרטן העור)
אז מה בגלל שזה יכול אולי *לגרום* לסרטן אז נפסיק להשתמש בטלפונים וטלוויזיות ומחשבים ולא נצא יותר החוצה כשיש שמש?!?!
התשובה היא מן הסתם לא אנחנו לא נפסיק כי זה דברים שאנחנו משתמשים בהם ביום יום ובעולם של היום גם יותר קשה להתנהל ולחיות אם אין לך את הדברים האלה ובמיוחד אם אין לך טלפון ואנחנו גם נמשיך לצאת החוצה כשיש שמש בחוץ למעשה את כל הדברים האלה בידיעה שיש סיכוי שבזה שאנחנו עושים אותם אנחנו מסכנים את עצמנו ואת הבריאות שלנו ויכולים לקבל בגלל זה סרטן
אז גם אם מנה חמה וכל מיני דברים דומים לזה אז זה באמת מסרטן אני לא רואה שום סיבה מוצדקת ללמה להפסיק לאכול את זה כי כמו שאמרתי כבר לקבל סרטן אפשר גם לקבל מדברים אחרים שאנחנו צורכים ומשתמשים בהם ונחשפים אליהם בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר מנה חמה וכל שאר הדברים שבסגנון הזה
.i rest my case.
למשל הטלפון/הטלוויזיה/המחשב בגלל הקרינה שמופרשת מהם
ואפילו השמש יכולה לגרום לסרטן (סרטן העור)
אז מה בגלל שזה יכול אולי *לגרום* לסרטן אז נפסיק להשתמש בטלפונים וטלוויזיות ומחשבים ולא נצא יותר החוצה כשיש שמש?!?!
התשובה היא מן הסתם לא אנחנו לא נפסיק כי זה דברים שאנחנו משתמשים בהם ביום יום ובעולם של היום גם יותר קשה להתנהל ולחיות אם אין לך את הדברים האלה ובמיוחד אם אין לך טלפון ואנחנו גם נמשיך לצאת החוצה כשיש שמש בחוץ למעשה את כל הדברים האלה בידיעה שיש סיכוי שבזה שאנחנו עושים אותם אנחנו מסכנים את עצמנו ואת הבריאות שלנו ויכולים לקבל בגלל זה סרטן
אז גם אם מנה חמה וכל מיני דברים דומים לזה אז זה באמת מסרטן אני לא רואה שום סיבה מוצדקת ללמה להפסיק לאכול את זה כי כמו שאמרתי כבר לקבל סרטן אפשר גם לקבל מדברים אחרים שאנחנו צורכים ומשתמשים בהם ונחשפים אליהם בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר מנה חמה וכל שאר הדברים שבסגנון הזה
.i rest my case.
זה לא מסרטן.
ממש לא בריא למה זה מפוצץ בנתרן וצבעי
מאכל אבל לא מסרטן
ממש לא בריא למה זה מפוצץ בנתרן וצבעי
מאכל אבל לא מסרטן
זה לא מסרטן, פשוט לא מומלץ לאכול את זה כל יום כי זה מלא בנתרן
בגלל המונוסודיום גלוטמט וגם בגלל המים חמים ופלסטיק שזה ממיס מולקולות של פלסטיק ויוצא שבולעים את הפלסטיק המומס והוא לא מתכלה. בגדול מסכים עם i love my dogs
אנונימי
^מה הקשר מונוסודיום גלוטמט?
אתה יודע מה זה?
אתה יודע מה זה?
אנונימי
יש מלא מלח וכימיקלים
בעיקרון גם להיות בשמש זה מסרטן בצורה כזו או אחרת
בעיקרון גם להיות בשמש זה מסרטן בצורה כזו או אחרת
כי זה פשוט כימיקלים
כי יש שם כימיקלים שעושים את זה טעים ומסרטנים
זה לא מסרטן
סיגריות מסרטנות
סיגריות מסרטנות
אנונימית
באותו הנושא: