12 תשובות
כן, גם לחיות זה מסרטן, וגם תפוחי אדמה שרופים.
דיי עם השאלות ההזויות האלו כן זה מסרטן אוקיי
אם אוכלים בכמות גבוהה מאוד
וגם אז יש סיכוי קטן
חחח באת מהזאת מהטיקטוק
עושה מאוד טוב לעור הפנים ולטחורים שמעתי
מה -
למה שזה יסרטן ?
יש שם חומרים שעלולים לגרום לסרטן
שואל השאלה:
אומרים שיש בזה חומרים של טבק
אנונימי
אין בזה שום חומרים של טבק
פשוט יש בזה מונוסדיום גלוטמט
שואל השאלה:
אבל זה לא חומר מסרטן עכשיו קראתי על זה^
אנונימי
זה כן
אבל ממש בקטנה
אומרים על כל דבר שזה מסרטן. צריך לקחת דברים בפרופורציות כל דבר יכול להיות מסוכן במידה מסוימת. גם טלפון יכול מסוכן אם כל יום כל היום בטלפון ותכלס אני יכולה גם למות ממים אם אני שותה יותר מדי.
יש בזה הרבה חומרים לא בריאים:/ לא כדאי לאכול יותר מידי מזה