27 תשובות
^ לא אמרתי את זה
ממש לא!
אני בטוחה שאת ממש מהמת
אל תקשיבי להם הם בטח סתם מקאנים בך!
מה אתם עושים לי מינוסים?
אם כמה אנשים אומרים לך שאת שמנה אז כנראה שאת שמנה.
זה לא אמור להעליב או משהו אין בזה שום דבר רע.
את נראה מדהים כפי שאת❤
את מהממת
כן


ועוד יותר כשזה אנשים שאת יודעת שהם לא כאלו שנגדך דווקא
למה כולכם אומרים לא
גם אם את שמנה זה לא ביג דיל תפסיקו לעשות עניין הדבר הכי שמנופובי כאן זה שאתם מתייחסים למילה שמנה כעלבון. כותבים כאן עלאק "לא את לא שמנה את יפה" כאילו שזה סותר אחד את השני.
יאללה תתאפסו על עצמכם אחרכך תבכו על שמנופוביה וחוסר ביטחון
לא, זה רק אומר שהם אומרים
ואני בטוחה שאת מהממת ויפה, בכנות, אני חושבת שכל האנשים בעולם יפים
כנראה שכן לא מנסים להטריל אותל
אולי כן, אבל זה לגמרי תלוי מה שאת רואה במראה, זה באמת לא משנה ולא עניין של אף אחד, אם לך זה לא הפריע אל תתני לאמירות שלהם לשנות את זה לך
אוקי כל אלה שאומרים "לא את מהממת כמו שאת!"
זה לא אומר שהיא לא שמנה. עכשיו אני חס וחלילה לא קוראת לך שמנה. ואני באמת חושבת שהשמנה זה עניין די יחסי ולכל לדעתי תתעלמי מהם
זה שאומרים לך שאת שמנה זה כנראה כי את בסביבה לא טובה ותתרחקי מהאנשים האלה, שמנה זה לא דבר רע אבל העובדה שכתבת את זה אומרת שזה פגע בך מה שהופך את הסביבה ללא טובה, ואני בטוחה שאת מהממת כמו שאת בלי קשר למשקל:)
אנונימית
אם כמה אנשים אומרים שאני נראת סינית אני סינית? תחשבי ככה.. אני לא סינית, רק בגלל שכמה אנשים שהם בטוח לא רופאים או משהו אומרים שאת שמנה זה לא אומר שאת שמנה
מי אמר ששמן זה מכוער? אם היא כתבה את זה זה אומר שמנסים להוריד לה את הביטחון והאנשים פה מנסים להעלות אותו
אנונימית
לא!!כל אחת יפה בדרך שלה, אל תשכחו שיש רק אחד מאיתנו ואנחנו נדירים.
יכול להיות אבל זה לא אומר שאת לא יפה
לא בהכרח
מעניין אותי מי הטמבל שעושה מינוסים למי שמנסה להרים לה
כן
חכמת ההמונים
כנראה.
את יכולה גם לחשב bmi בעצמך ולראות בערך איפה את עומדת.
אם זה לא משהו קיצוני שעלול לסכן אותך הכל טוב.
לא הבנתי שמן=לא יפה יאאלה סתמו
אני חושבת ששמנה זאת מילה מאוד גדולה. את יכולה להתיחס לזה איך שבא לך, אני לדוגמא הייתי אומרת שאם הם סתם ניסו לרדת עליך אז הם מניאקים ויוצר חשוב מה את חושבת ( לא שיש משהו רע בלהיות שמנה)
אנשים הם לא אלה שמחליטים, יש מלא דרכים לדעת אם את שמנה או לא ויש הרבה סיבות להשמנה
כן
bmi וחישוב שומן זה הדבר היחיד שקובע אם את במשקל יתר , אנשים שקוראים לך שמנה הם אכולים בחיים של עצמם שהם מחפשים על מי ליפול , זאת דרך להסתיר חוסר ביטחון וכנראה שמעת את זה הרבה אבל זה נכון. אנשים שבטוחים בעצמם לא יתעסקו במשקל ומראה של אחרים
אם טוב לך במשקל שלך זה מה שחשוב , אם לא יש המון דרכים לשנות את זה
וזה ממש לא אומר עלייך שום דבר , חוץ מהעובדה שאת במשקל יתר
יש מעל ל8 סיבות להשמנה , לא רק אוכל.
אנונימית