6 תשובות
סתם שטויות זה לא מסרטן אבל זה פשוט לא בריא
שטויות. זה לא עושה כלום
הכל מסרטן אבל אומרים שזנ בגלל שיש בו חומר וחומרים מלאכותיים ומסוכנים כמו חומצות שעלולות לפגוע בגוף ולגרום למחלות לא רק סרטן אלא בקצב ההורמונלי ובמוח אם אוכלים את זה יותר מדי לכן צריך לאכול במידה הכל.
זה לא מסרטן
מוכיחה את דבריי שכל דבר מוכן אכן לא בריא:
לארוחות נודלס מוסיפים butylated hydroxyanisole ו t- butylhydroquinone כדי להאריך את חיי המדף שלהם.

למרות שה fda מאשר צריכה מתונה של החומרים המשמרים הללו, צריכה קבועה שלהם עלולה לגרום לסרטן.
כמובן זה יכול לגרום לא רק לסרטן.
כל עוד אוכלים כל דבר במידה, אפשר לאכול הכל.