10 תשובות
לא וזה טעים
לול מה זה פשוט לא בריא
זה סבבה תלוי איזה אבל
לא, ולפי דעתי זה לא טעים
כן,מי שאומר לא, לא יודע כלום, זה מסרטן כן
זה לא טעים ולא בריא
אומרים על הכל שהוא מסרטן, צריך לדעת פשוט לאכול בפרופורציות, זה מסרטן משום שכשאת שמה מים ממש רותחים בכוס פלסטיק של המנה חמה אז היא פולטת חומרים מסרטנים.
מנה חמה זה טעים. וכל דבר זה מסרטן אז כאילו
לא חושבת אבל זה מגעיל רצח
ואוו כאילו רק איתי בבית ספר עשו שיחה על מנות חמות ואמרו שזה מסרטן? טוב
אם כך אז כל מאכל מסרטן איכשהו.
ידוע שמנה חמה לא בריאה בגלל הכימיקלים שיש בה