6 תשובות
פסיכולוג צריך להיות סבלתי אל המטופל שלו. אני די בטוח שיש לה סבלנות אליך אבל אולי את לא רואה את זה. זה לא יהיה פדיחה כל כך לחזור אליה, בטוח כבר עשו לה את זה. אז זה בטח לא יפריע לה
לדעתי תחזרי אליה בסופו של דבר התפקיד שלה זה להיות שם ולהקשיב גם אם תפסיקי חמישים פעם
תראי, אני יכולה להבין למה היא אומרת "שאין לה כוח למשחקים", למרות שזה לא הניסוח שהייתי בוחרת במקרה הזה. אני פשוט חושבת שאולי כשאת מפסיקה את הטיפול אז את בורחת ממשהו? או שאת לא רוצה את זה? אולי זה מה שהיא התכוונה, לא נראה לי שזה עניין של "כוח למשחקים".
בכל מקרה, הייתי כותבת לה, ואם את באמת רוצה את זה אז מנסה להתמיד הפעם.
אנונימית
תכתבי לה ותסבירי לה בסופו של דבר אפשר להבין אותה זאת הפרנסה שלה ואת תופסת לה מקום של מטופל אחר
שואל השאלה:
תודה לכולם על הרצון לעזור אנסה באמת לשלוח לה הודעה.
אנונימית
אני אחת שאמון זה אחד הדברים שהכי קשים לי. בתחילת הטיפול לא היה כמעט שבוע שלא פחדתי להגיע לפסיכולוגית שלי. כל פעם שפחדתי הייתי כותבת לה את זה.. והיא אף פעם לא וויתרה לי או התייאשה ממני
גם כשהייתי מפחדת היא הייתה עושה הכל בשביל שאני ארגיש בנוח יותר ושאני אצליח להגיע למרות הכל
תבדקי את אם החששות שלך הם אמיתיים או יותר פחדים - פסיכולוגית צריכה להיות סבלנית למטופלים שלה
אנונימית