9 תשובות
שואל השאלה:
מה אתם אומרים? סתם נפגעת ממנה...?
מה אתם אומרים? סתם נפגעת ממנה...?
אין לה מה לעזור או להשאיר בנאדם שלא מוכן לעזור לעצמו, כבדה את הבחירה שלך. היא אשת מקצוע ולא חברה שלך.
זה בטח מבאס והכל אבל לא נורא פשוט ידעה שכנראה אין לה כל כך מה לעשות
שואל השאלה:
אני מאוד מוכנה לעזור לעצמי ורציתי אתזה! אבל מה לעשות שכל טיפול זה 350 שקל
אני מאוד מוכנה לעזור לעצמי ורציתי אתזה! אבל מה לעשות שכל טיפול זה 350 שקל
בסדר תחפשי פסיכולוגית יותר זולה, יש ב100 שקל לפגישה.
שואל השאלה:
וגם היא לא ככ עזרה לי...סתם שלמתי לה 20,000 שקל
לפחות תשאל למה
וגם היא לא ככ עזרה לי...סתם שלמתי לה 20,000 שקל
לפחות תשאל למה
שואל השאלה:
זה פשןט מוכיח עד כמה הכסף זה מה שמניע
זה פשןט מוכיח עד כמה הכסף זה מה שמניע
כמה זמן היית בטיפול?
יכולה ממש ממש להבין את האכזבה..
חסר רגישות מבחינתה
יכולה ממש ממש להבין את האכזבה..
חסר רגישות מבחינתה
אנונימית
מבינה את האכזבה באמת יכול להיות מבאס
נפרדתם? עשיתם פגישת פרידה? אני חושבת שזה חשוב כדי לסגור את התהליך לא משנה מה הסיבה של למה הוא נגמר.
נפרדתם? עשיתם פגישת פרידה? אני חושבת שזה חשוב כדי לסגור את התהליך לא משנה מה הסיבה של למה הוא נגמר.
באותו הנושא: