10 תשובות
אם זה ככה בהתראה של יום כנראה שסתם ילכו להורים שלך כמה מאות שקלים.. חבל
תלכי בכל זאת לדעתי
לא באים ואז מבקשים סליחה כמו ילדה טובה
בעיה.... אם יש לה ווטאפ תשלחי לה שם..
היא יכולה לחייב אותך על השעה הזו
אנונימית
תמשיכי להתקשר?
היא עלולה לחייב אותך על הביטול ברגע האחרון
בכל מקרה את יכול לכתוב לה שאת מצטערת ושאת לא מרגישה מוכנה ולדבר איתה כשתהיי מוכנה
הכל בסדר היא לא תכעס עלייך או משהו, זה כולה העבודה שלה. תסבירי שאת לא מרגישה מוכנה עדיין או אפילו סתם תמציאי איזה תירוץ.
הדבר היחיד שמבאס זה שבטח היא תחייב אותך על השעה הזו (ובצדק, היא פינתה לך זמן שהיא יכלה להיות עם מטופל אחר)
שואל השאלה:
היא אמרה שהכל בסדר והיא לא תחייב אותי והיא עוד מעט נתקשר ונדבר בטלפון נכיר קצת ככה שיהיה לי יותר קל
אנונימית
^יואו איזה מושלמת היא
שואל השאלה:
כן היא ממש חמודה אצרתי לה שאני אחזור אליה עם תאריך חדש:) בתקווה שלא אלחץ שוב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית