6 תשובות
היום כל בן אדם שני כמעט הולך לפסיכולוג. אין בושה בלקבל עזרה
ממליצה לך ללכת.
זה ממש לא בושה.
פסיכולוגים זה מעולה גם אם את יודעת להסתדר בעצמך וגם אם את לא חושבת שאת "מספיק צריכה אותה".
אף אחד לא יקטלג אותך ואם כן תשימי פס על כולם
זה לא מפדח ולא מביש
כן, ללכת לפסיכולוגית זה לא בושה.
היא יכולה לעזור לך וזה יעשה לך טוב.
זה ממש לא בושה
היום כמעט כולם הולכים לפסיכולוג, אפילו בלי שתהיה בעיה גדולה וחריגה
הכל בסדר באמת
את יכולה ללכת, אף אחד לא צריך לדעת.
אנונימי