4 תשובות
שואל השאלה:
יאו
אנונימית
לא באלי לסכסך אן משהו אבל מסכימה עם הראשון/ה
אין שום דבר רע בללכת לפסיכולוג...
אבל הוא לא התעניין לפחות מה קרה?
מה רע בזה?...
אנונימי