5 תשובות
פתיחת תלתלים
שואל השאלה:
אבל אין לי תלתלים
זה לא כזה משנה מה שזה עושה זה הופך את השער לנעים חלק (אבל לא מידי) לשער שלך יהיה נפח אבל הוא יהיה בלי קשרים וחלק
אני עם החלקה אורגנית וזה לא נראה כמו קרשים ולהפך זה נראה ממש טבעי כזה
וזאת חד משמעית ההחלטה הכי טובה שעשיתי לעשות החלקהה
אבל גם תחשבי שלשקם את השיער מהחלקה זה לוקח זמן אז צריך לחשוב אם את באמת רוצהה
יכולה להגיד לך שאני גם אחת שרצתה החלקה השיער שלי כל הזמן הייה נפוח וממש לא אהבתי אותו. בזמן האחרון פשוט התחלתי להשתמש בדרום ובקרם שבדקתי שמתאים לשיער שלי והם באמת עושים לי פלאים בשיער והוא כבר לא נפוח ושומני כזה וגם יותר בריא לדעתי כי גם בהחלקה יש כימיקלים ותזכרי שצריך לעשות את זה באופן קבוע כל כמה זמן וזה מתמשך. אם תרגישי שזה מה שאת רוצה למרות הכל את מוזמנת לעשות פשוט לדעתי תחשבי על זה .