יש לי כרגע החלקה אורגנית. אני רוצה לצבוע את כל השיער לבלונד כהה, אני יודעת שברגע שאני אצבע ההחלקה שלי תשבר והשיער יהיה פגום כי כבר קרה לי בשיער שעשיתי רק גוונים, אז איזה החלקה צריך לעשות על שיער צבוע? כי עשיתי אורגנית על גוונים וזה לא תפס טוב.. אז בוודאות יש החלקה אחרת שמתאימה לשיער צבוע