6 תשובות
תקישיבי אם את עושה מחליק ובייביליס על השיער כל יום זה אכן שורף את השיער ואז גם אם תחזיר לשיער הטבעי שלך אז הוא יהיה לא יפה ובריא. אם את רוצה את המראה החלק ונמאס לך להחליק אז תעשי החלקה. אבל אם את רוצה לחזור לתלתלים אז אל תעשי החלקה ותשתדלי להמנע ממחליקים באופן קבוע כי אז לא עשית בזה כלום
שואל השאלה:
כן אבל כשאני בלי מחליק אני נראת כמו אריה ולצאת ככה מהבית עושה לי תחושה נוראית
אנונימית
אז זה אומר שאת לא אוהבת את המראה המתולתל שציינת שזה השיער הטבעי אז תעשי החלקה. זה עדיף מאשר כל יום להחליק
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו מאוד, פשוט רק אחרי שאני מסדרת אותו עם הקרמים, וכשזה חצי חלק חצי מתולתל אי אפשר לסדר את זה
אנונימית
אז אולי תאספי את השיער ככה שלא יבלוט הפער בין החלק למתולתל
תגזרי את כל השיער ותתחילי מאפס