10 תשובות
חושבת שכדאי לך לדבר איתה, הרי הם לא כעסו עלייה שהיא הביאה את הנושא. ובמיוחד שאת משלמת ואחראית אז אני לא חושבת שיש עם זה איזשהי בעיה.
שואל השאלה:
אבל מצד שני אהי לא יודעת באמת אם כדי לי לעשות החלקה אני מפחדת שארצה את השיער הטבעי שלי בחזרה
אבל מצד שני אהי לא יודעת באמת אם כדי לי לעשות החלקה אני מפחדת שארצה את השיער הטבעי שלי בחזרה
אנונימית
שמעי אני עם החלקה וזה פשוט חלום, הייתי עם שיער גלי, לפי מה שתיארת כמו אחותך בערך וההחלקה הצילה אותי כאילו כל פעם שהתארגנתי לביהס אש לא הייתי צריכה כלכך להשקיע כבר הרגשתי שהשיער לי יפה אוטומטית. בהתחלה ההחלקה מאוד חלקה ומדוייקת אבל שעובר הזמן וגם אחרי כמה חודשים של חפיפות והכל ( לפחות אצלי) זה נראה יותר טבעי אז נראלי כדאי לך אבל מה שבא לך
שואל השאלה:
כאילן אני לא יודעת אם לגשת לדבר עם אמא שלי על זה, היום אמרתי לה שאני שמחה מאוד בשביל אחותי כי היא ממש רצתה את זה ושגם אני רוצה לעשות החלקה אבל לא עכשיו (אין לי שמץ למה אמרתי את זה) והיא אמרה לי אפילו אני לא עושה החלקה השיער שלך מהמם אל תעשי (היא לא אמרה כת זה בכעס היא אמרה ברוגע ובנחמדות)
כאילן אני לא יודעת אם לגשת לדבר עם אמא שלי על זה, היום אמרתי לה שאני שמחה מאוד בשביל אחותי כי היא ממש רצתה את זה ושגם אני רוצה לעשות החלקה אבל לא עכשיו (אין לי שמץ למה אמרתי את זה) והיא אמרה לי אפילו אני לא עושה החלקה השיער שלך מהמם אל תעשי (היא לא אמרה כת זה בכעס היא אמרה ברוגע ובנחמדות)
אנונימית
אם את כלכך רוצה אז כן אבל תחשבי על שה קצת לפני שאת מחליטה כי יקח זמן לחזור לשיער הרגיל אבל אני ממש ממליצה
לחסוך כסף ולשלם מהכסף שלך
שואל השאלה:
יש לי את הכסף הבעיה שאני פשןט מפחדת להגיד להם שאני רוצה אין לי שמץ למה
יש לי את הכסף הבעיה שאני פשןט מפחדת להגיד להם שאני רוצה אין לי שמץ למה
אנונימית
תגידי להם שממש באלך אין לך מה לפחד מי זה הרי לה הסכימו איי סיבה שלך לא
שואל השאלה:
אוקי תןדה
אוקי תןדה
אנונימית
שואל השאלה:
עזבו שאלתי היא לא מסכימה.. היא אומרת שהיא לא רוצה שאשים חומרים כימים על השיער וזה הורס את השיער יותר
עזבו שאלתי היא לא מסכימה.. היא אומרת שהיא לא רוצה שאשים חומרים כימים על השיער וזה הורס את השיער יותר
אנונימית
באותו הנושא: