היי אני עושה החלקת חימר עוד כמה ימים בפעם הראשונה אצל ספר שרני סומכת עליו ומסתפרת אצלו כבר כמה שנים . חיפשתי פרטים על החלקת חימר ולא מצאתי יותר מדי . מישהי שעשתה יגולה להמליץ לי אם שווה או לא ? כמה זמן בערך צריך כדי לחדש שורשים ( או שזה את כל השיער ) , מבחינת ייבוש בפן , עד כמה חלק אחכ וכו. יש לי שיער די מתולתל ונפוח. דחוף בבקשה כל מה שאתן יודעות