5 תשובות
תנסי לשבת לידו ולשאול אם הכל בסדר
לשבת לידו ולשאול אם הכל בסדר
לכי אליו, אם יש לך מים תציעי לו
תנסי להציג את עצמך ולבקש שיציג את עצמו, תגרמי לו לחשוב על דברים אחרים
אל תשאלי איך הוא מרגיש וזה כי זה יגרום לו לחשוב על זה
ואל תגעי בו, זה יכול רק להחמיר את המצב במקרים מסוימים אם אולי יש לנו טראומות או חרדות ממגע
שבי לידו ותשאלי מה אפשר לעשות כדי לעזור, לשאול אם הוא בסדר זה מיותר, כי ברור לך שהוא לא בסדר
ממש לא לשבת לידו.
את יכולה לשאול אם הכול בסדר, אבל אל תכנסי לו למרחב האישי כשהוא בהתקף חרדה.
זה יכול רק להחמיר את המצב והוא לא יהיה במצב כדי לבקש ממך לשבת במקום אחר