2 תשובות
בכללי לספור קלוריות זה דפוק.
תאכלו בריא ואל תשקללו את כל מה שאתם מכניסים לפה, כי הקטע של אוכל הוא לא רק להשביע את הגוף אלא גם להנות
תאכלו בריא ואל תשקללו את כל מה שאתם מכניסים לפה, כי הקטע של אוכל הוא לא רק להשביע את הגוף אלא גם להנות
פחמימות זה ממתקים וממתקים זה פחמימות. 5 פרוסות של לחם שווה לחבילת שוקולד למריחה אחת! פחמימות וממתקים זה מאותו משפחה.
באותו הנושא: