11 תשובות
מאוד, בקושי רואה אותם במהלך השבוע
לא
שונאת ימי שישי
כן אבל תלוי מתי
כןן
אני עמוסה כל הזמן וזה מהרגעים היחידים שאני ממש יכולה לבלות איתם
אנונימית
כן
אנונימית
כן מאוד...
לדעתי כן, במשך השבוע כל אחד בעיסוקים שלו אבל בשישי בדר"כ לא וזה הזמן היחיד שבאמת כל המשפחה יכולה להיות ביחד אז למה לא בעצם?!
(ורוב המשפחות עושות קידוש וזה משהו שמאחד)
אני חושבת שבסך הכל הוא אותו דבר כמו בכל יום בערב אחרי העבודה, אז לא באופן ספציפי
אבל כן בכללי הזמן עם אמא שלי חשוב לי מאוד
ללא ספק . להתנתק מכל הסביבת חברים שרובם רעילים ולהגיע למקום שאני לא מרגישה חוסר ביטחון . אוהבת אותם ואת כל הבני דודים מאוד מאוד
לא, אני לא אוהבת להיות עם המשפחה שלי מעדיפה לברוח מהבית לצמיתות ולגור רחוק מהם כמה שאפשר.
אנונימית