4 תשובות
אולי תציעי לחברות שלך שתיפגשו במקום שאת אוהבת? כן למרות שהן לא עשו לך כלום
ומזל טובב
קודם כל מזל טווב אני כל כך מבינה אותך קרה לי גם
את לא צריכה לעשות שום דבר פשוט תשמחי ואל תתני לשום דבר לגרום לך להיות עצובה
שואל השאלה:
^^תודה❤ והן לא רוצות..
אנונימית
אוי מה-
אז יש דברים שאת אוהבת לעשות לבד או אולי המשפחה כן תרצה לצאת איתך? לא יודעת לאן