12 תשובות
גם אותיי
לא
לא
וטוב שכך
וטוב שכך
לא חושבת שזה לא במקום זאת המשפחה שלך והם מתעניינים, אם זה מפריע להם תגידי שכשזה יבוא הם ידעו ולא צריך להציק
לא
אנונימי
כןן
כבר לא וכשכן זה היה רק אמא או סבתא הם סתם מנסים להתעניין כי אנחנו לא משתפים כנראה מספיק
המשפחה שלי בקושי מכירה שליש ממי שאני מדברת איתו
כן חחח
שיט כן כל הזמן בערך
דודה שלי סיפרה שלבת דודה שלי *15* נראה לי יש חבר וחצי ארוחה היריצו עלייה בדיחות בגלל זה עכשיו גם אם יהיה לי חבר עדיף לשמור בסוד
כן גם אותי מאותו גיל
אנונימית
באותו הנושא: