4 תשובות
לא.
על טעויות לא חוזרים, ואל תנסי לתת לעצמך תירוצים למה כן.
יש לי עצה אחת לתת לך, מאוד טובה בעיניי: בסוף תמיד זוכרים רק את הטוב, לא משנה מאיזו תקופה.
לא, היא הייתה רעילה על טעויות לא חוזרים פעמיים
את סתם תפגעי ממנה שוב וחבל
אם היא הייתה רעילה היא נשארה רעילה