8 תשובות
עזבי אותו, אם נפרדתם יש לזה סיבה
יפה שלי תקשיבי, אם נפרדתם כנראה שיש סיבה, אין טעם להישאר חברים טובים אחר כך כי הרגשות לא ייעלמו פתאום בזמן שאתם עדיין בקשר.
אני ממליצה לך לנסות כמה שיותר להתרחק ולהעסיק את עצמך בדברים אחרים, בהצלחה!
אני ממליצה לך לנסות כמה שיותר להתרחק ולהעסיק את עצמך בדברים אחרים, בהצלחה!
שואל השאלה:
^ נפרדנו בגלל חוסר קשר בחופש
זה לא ממש היה אשמתו אבל לא יכולנו להמשיך להיות יחד
^ נפרדנו בגלל חוסר קשר בחופש
זה לא ממש היה אשמתו אבל לא יכולנו להמשיך להיות יחד
אנונימית
אם נפרדתם יש סיבה
אבל תנסי לדבר איתו על זה
אבל תנסי לדבר איתו על זה
שואל השאלה:
תקשיבו הסיבה הייתה הייתה בגלל שלא יצא לנו לדבר בגלל עומס של שנינו. עכשיו פתאום התפנו לו דברים כי הוא פרש מאיזו תוכנית לימודים וגם אני, אז עכשיו לשנינו יש זמן שוב.
הזוגיות שלנו הייתה מושלמת
תקשיבו הסיבה הייתה הייתה בגלל שלא יצא לנו לדבר בגלל עומס של שנינו. עכשיו פתאום התפנו לו דברים כי הוא פרש מאיזו תוכנית לימודים וגם אני, אז עכשיו לשנינו יש זמן שוב.
הזוגיות שלנו הייתה מושלמת
אנונימית
שואל השאלה:
^ הבעיה היא שכמו שציינתי זו הייתה הזוגיות הראשונה שלו ובכללי לא היינו זוג דביק כזה או משהו. יש אנשים שאמרו שהיינו פשוט חברים ממש ממש טובים (לא נכון) בגלל זה יכול להיות שהוא לא ירצה לחזור למה שהיינו
^ הבעיה היא שכמו שציינתי זו הייתה הזוגיות הראשונה שלו ובכללי לא היינו זוג דביק כזה או משהו. יש אנשים שאמרו שהיינו פשוט חברים ממש ממש טובים (לא נכון) בגלל זה יכול להיות שהוא לא ירצה לחזור למה שהיינו
אנונימית
בני כמה אתם בכלל
שואל השאלה:
עולים לי"א
עולים לי"א
אנונימית
באותו הנושא: