8 תשובות
לשלוח לו יונת דואר
L-R
הראש שלך משחק בך, תנסי לחשוב למה את מתגעגעת ולכסות על הצורך שבגללו הגעגוע נגרם בדרכים אחרות מלחזור לקשר
לכל אקס יש סיבה שהוא אקס תזכרי את זה
D.Z
להיזכר למה ניתקתם קשר מלכתחילה
לשנוא אותו כל כך על זה
ולדבר ולהכיר אחרים
מזדהה איתך
אין מה לעשות, זה יעבור מעצמו.
תעסיקי את עצמך, תעשי דברים שעושים לך טוב, תתרכזי בעשייה.
קלישאתי ככל שזה נשמע, עם הזמן זה יעבור.
תשלחי לו הודעה
שואל השאלה:
חח אמ הלוואי והיית צודק.
אנונימית
שואל השאלה:
יש בי את הצד הזה שרוצה אותו מאוד.. שחושב עליו כל הזמן.. אבל אני יודעת שאם לפני כמה חודשים עוד היה לזה איזשהו סיכוי עכשיו זה אבוד לגמרי.. באמת
חוץ מזה שכמו שאמרו יש סיבה שניתקנו קשר, ומהסיבה הזאת אנחנו לא יכולים להיות ביחד לא משנה כמה נרצה..
אנונימית